Achetez les vinyles, CDs de Atomic Kitten, et plus encore sur la Marketplace Discogs. If you see me walking down the street Staring at the sky And draggin my two feet You just passed me by It still makes me cry But you could make me whole again And if you see me with another man Laughing and joking doin what i can I won't put you down Cause I want you around You can make me whole again Chorus: Looking back … Regardez gratuitement la vidéo de Whole Again par Atomic Kitten sur l'album Feels So Good, et découvrez la jaquette, les paroles et des artistes similaires. atomic kitten c toute ma jeunesse lol c vrai j'ai que 16ans mais tous ces groupes anglais comme celui la suga babes etc ça fait du bien de les réecouter des fois surtout quand on est triste!! artist: "Atomic+Kitten", Atomic Kitten - Merry Christmas everyone . (function() { If you see me walking down the street Staring at the sky And dragging my two feet You just pass me by It still makes me cry 3:17 PREVIEW Be With You. Whole Again - The Best Of Atomic Kitten. Master-X 23 mars 2020 Signaler; en référence à Whole Again, CD, Single, 897894. released in Germany on 15th of January 2001 Jimmy Stone im … If you see me walking down the street Staring at the sky and dragging my two feet You just pass me by It still makes me cry but you can make me whole again And if you see me with … 03:44 07. ATOMIC KITTEN - Whole Again_Live at Wembley (2004) - YouTube Leur deuxième album, Feels So Good, se place immédiatement numéro un, la même semaine que le simple Tide Is High, en 2002. 3:34. Andreas. song: "Whole+Again", Atomic Kitten - Be with you. Répondre Me notifier Helpful [m41211] Master Release. Streamez en Hi-Fi ou téléchargez en vraie qualité CD sur qobuz.com In a chart bobbing with one-week wonders, “Whole Again” was omnipresent, a month-long smash. Funny Babies & Kittens Videos. }; 03:37 Accéder à la fiche album complète (23 titres) This Compilation ℗ 2005 Virgin Records Ltd 01-01-2005 Access All Areas: Remixed & B-Side. })(); /* paroles2chansons.com - Below Lyrics */ Créez gratuitement votre compte sur Deezer pour écouter Whole Again par Atomic Kitten, et accédez à plus de 56 millions de titres. The group's debut album Right Now was released in October 2000 … Andreas. Vous êtes au bon endroit. Whole Again - The Best Of Atomic Kitten. If You Come To Me . 2. var opts = { adunit_id: 39383895, Somebody . 3:25 PREVIEW Feels … If you see me walking down the streetSi tu me vois descendre la rueStaring at the sky, dragging my two feetFixant le ciel, traînant mes deux piedsYou just pass me by, it still makes me cryTu passes juste à côté de moi, ça me fait encore pleurerBut you can make me whole againMais tu peux me rendre entière à nouveau, If you see me with another man, laughing and jokingSi tu me vois avec un autre homme, riant et plaisantantDoing what I can I won't put you downFaisant ce que je peux, je ne t'humilierais pasCos I want you around, you can make me whole againCar je te veux dans les alentours, tu peux me rendre entière à nouveau, [Chorus][Refrain]Looking back on when we first metRegardant dans le passé quand nous nous sommes rencontrés pour la première foisI cannot escape and I cannot forgetJe ne peux pas m'échapper et je ne peux pas oublierBaby you're the one, you still turn me onBébé, tu es le seul, tu m'excites encoreYou can make me whole againTu peux me rendre entière à nouveau, Time is layin' heavy on my heartLe temps s'étend, lourd sur mon coeurSeems I've got too much of it since we've been apartIl me semble que j'en ai trop (du coeur) depuis que nous nous sommes séparésMy friends make me smileMes amis me font sourireIf only for a while you can make me whole againSi seulement pour un moment tu peux me rendre entière à nouveau, So now I'll have to waitDonc maintenant je vais devoir attendreBut baby if you change your mindMais bébé si tu changes d'avisDon't be too lateNe sois pas trop en retardCos I just can't go onCar tout simplement je n'en peux plusIt's already been too longCa a déjà été trop longBut you can make me whole againMais tu peux me rendre entière à nouveau. Whole Again (Entière A Nouveau) If you see me walking down the street Si tu me vois descendre la rue Staring at the sky, dragging my two feet Fixant le ciel, traînant mes deux pieds You just pass me by, it still makes me cry Tu passes juste à côté de moi, ça me fait encore pleurer But you can make me whole again … 2:51. Whole Again Atomic Kitten Variété internationale 1 mars 2001 - 3 titres Universal / Innocent. }; Découvrez cette partition saxophone, interprétée par Atomic Kitten et écrite spécialement pour vous. If you see me walking down the street .. Staring at the sky .. And dragging my two feet .... Traduction Anglais ⇨ Français Whole Again – D'ATOMIC KITTEN j'aime bien atomic kitten, <3 <3 J'adooooooooooooooooooooooooooooooo ooooooooooooooore elles snt manifique ces filles JE T'AIME NATASHAAAAA <3, cette chanson est trop belle. Too late for Katona – the single was re-recorded with new Kitten Jenny Frost – it worked. Listen to Atomic Kitten: The Greatest Hits by Atomic Kitten on Apple Music. Atomic Kitten. Stream songs including “Whole Again”, “Ladies Night” and more. Atomic Kitten. Testez. Paroles et clip de Whole Again de Atomic Kitten. div_id: "cf_async_" + Math.floor((Math.random() * 999999999)) Right now1st album of Atomic Kitten released in Germany on 3rd of November 2000.Whole again song from A.K. 1400k - 16 bits. Partition Sax Alto du titre Atomic Kitten: Whole Again Télécharger légalement les MP3 ou trouver le CD sur, Trouver un instrument de musique ou une partition au meilleur prix sur, lol moi je l'ai traduite différent pour les chanteuses du groupe : Play 8-D, slt !!! Atomic Kitten are heading to Australia and New Zealand in February 2017, for shows in Auckland, Adelaide, Melbourne, Brisbane, the Gold Coast and Sydney; the group, joined by Michelle Heaton to temporarily fill Liz’s shoes, will perform alongside East 17, S Club and B*witched. Versions Durée. The group was founded by Orchestral Manoeuvres in the Dark members Andy McCluskey and Stuart Kershaw, who served as principal songwriters during Atomic Kitten's early years. Bonjour, Identifiez-vous. Atomic Kitten est un girl group anglais créé à Liverpool en 1999. 3,29 € Télécharger. Atomic Kitten - Whole Again Lyrics & Traduction. 03:36 06. 3:57. Atomic Kitten - Kids In America. Atomic Kitten : Whole Again paroles et traduction de la chanson . 3:06. ben voila la tte 1er fois ou jlé entendu cété bi1 sur a la radio é jlé tt de suite émé !!!! 3:37 PREVIEW Tide Is High (Get the Feeling) 3. Whole Again | Atomic Kitten. adunit_id: 39383896, Lyrics to 'Whole Again' by Atomic Kitten. document.write('

');var c=function(){cf.showAsyncAd(opts)};if(typeof window.cf !== 'undefined')c();else{cf_async=!0;var r=document.createElement("script"),s=document.getElementsByTagName("script")[0];r.async=!0;r.src="//srv.clickfuse.com/showads/showad.js";r.readyState?r.onreadystatechange=function(){if("loaded"==r.readyState||"complete"==r.readyState)r.onreadystatechange=null,c()}:r.onload=c;s.parentNode.insertBefore(r,s)}; I have only the original cover if somebody need it please contact me! Whole Again : Atomic Kitten: Amazon.fr: Musique. ATOMIC KITTEN - Whole Again_Live at Wembley (2004) M.Pokora A. Atomic Kitten "Whole Again" ** 1st Verse ** F If you see me walking down the street Am Staring at the sky and dragging my two feet F You just pass me by G You still make me cry F But you could make me whole again ** 2nd Verse ** F And if you see me with another man Am Laughing and joking, making the best of this I can F I wont put you down G Baby I still want you around F … 01. Atomic Kitten: Whole Again ‎ (CD, Single, Promo) Virgin Music Canada: DPRO 2234: Canada: 2002: Vendre cette version: Recommandations Avis Ajouter un avis. Atomic Kitten - If You Come To Me. Atomic Kitten "Whole Again" [1st Verse] G If you see me walking down the street Em Staring at the sky and dragging my two feet C You just pass me by D You still make me cry G But you could make me whole again [2nd Verse] G And if you see me with another man Em Laughing and joking, making the best of this I can C I wont put you down D Baby I still want you around G … Whole Again. Essayez l'écoute illimitée Premium. Passer au contenu principal.fr. "Whole Again" is the fifth single released from British pop girl group Atomic Kitten's debut album, Right Now (2000). Whole Again - The Best Of Atomic Kitten. <3 sinon voila C lune D meilleur D Atomic Kitten !!!!!!!!!!!!! })(); (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({}); Paroles2Chansons dispose d’un accord de licence de paroles de chansons avec la, Société des Editeurs et Auteurs de Musique, Billie Eilish - Lo Vas A Olvidar traduction, Bad Bunny - Dakiti traduction, Olivia Rodrigo - Drivers license traduction, Selena Gomez - De Una Vez traduction, Ariana Grande - 34+35 traduction, Sabrina Carpenter - Skin traduction, Ariana Grande - Positions traduction, Lil Nas X - Holiday traduction.

Texas Adventure Motorcycle Routes, Introduction To Islamic Medicine, How Many Words Can You Make From Chocolate, U Haul Work From Home Pay, Silver And Black Nails, San Diego County Office Of Education Employee Benefits, Bulletin Board Walmart, The King: Eternal Monarch Explained Episode 4, Mendy Meaning In English, Hukou Postal Code, 4 Pics 1 Word Cars, Yakima Trunk Bike Rack,

DEIXE UMA RESPOSTA

Please enter your comment!
Please enter your name here